Vânzările se termină 01 iul.. 20-50% REDUCERE + Livrare gratuită

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Întrebări generale

  • Puteți lăsa un mesaj la *************** între orele 9:00 EST și 17:00 EST sau puteți trimite un e-mail la [email protected]. Răspundem tuturor solicitărilor clienților în termen de 24 de ore în zilele lucrătoare.

  • Puteți vizualiza cele mai bune oferte ale noastre pe pagina principală a site-ului www.beautyonboard.ro. Oferim o gamă largă de promoții sezoniere pe tot parcursul anului. Dacă aveți un cod, introduceți-l la finalizarea comenzii pentru a primi o reducere la achiziție.

  • Acceptăm returnarea articolelor neutilizate în termen de 30 de zile de la livrare. Dacă doriți să returnați total sau parțial comanda, vă rugăm să consultați Politica noastră de returnare și rambursare aici, apoi să ne contactați la [email protected] cu numărul comenzii dvs. Cazurile de retur din motive de regret al cumpărătorului, cum ar fi un articol care nu se potrivește, nu vă place culoarea/calitatea, a fost comandat din greșeală, a fost cumpărat din altă parte etc., vor fi tratate separat.

Întrebări despre comandă

  • După plasarea comenzii, veți primi un e-mail automat cu numărul comenzii și detaliile achiziției.

  • Procesăm comenzile foarte rapid și, din păcate, de obicei nu putem face modificări după ce o comandă a fost plasată mai mult de 24 de ore. Dacă observați imediat greșeala, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa [email protected] pentru a vedea dacă se poate face o modificare.

  • Toate comenzile sunt procesate în termen de 2-3 zile lucrătoare.

  • Asigurați-vă că verificați folderul *Spam*, *Junk* sau *Promoții* pentru cazul în care e-mailul a fost livrat acolo în loc de inbox. Pentru a vă asigura că e-mailurile noastre de confirmare ajung la dvs., puteți adăuga adresa *[email protected]* în lista de expeditori siguri pentru a vă asigura că confirmarea nu este trimisă într-unul dintre aceste foldere. Dacă ați verificat aceste foldere și adresa tot lipsește, vă rugăm să *ne contactați și vom fi bucuroși să vă ajutăm.

  • În cazul în care comanda dumneavoastră este returnată expeditorului, vă vom contacta prin e-mail la aceeași adresă de e-mail furnizată în timpul finalizării comenzii. Dacă descoperiți că linkul de urmărire indică faptul că comanda dumneavoastră este returnată expeditorului, vă rugăm să ne trimiteți mai devreme un e-mail la adresa [email protected] și să ne anunțați pentru a putea investiga problema în mod corespunzător.

  • Dacă considerați că ați primit un produs defect, deteriorat sau incorect, vă rugăm să trimiteți o fotografie sau un videoclip al articolului și o scurtă explicație a defectului la adresa [email protected]. De asemenea, avem nevoie de fotografia numărului de urmărire de pe colet pentru a-l putea verifica imediat.

  • Dacă aveți motive să suspectați că pachetul dumneavoastră a fost furat (de exemplu, dacă starea comenzii este „Livrat” dar nu ați primit-o), trebuie să așteptați 5 zile. În acest timp, statusul comenzii se poate modifica sau un pachet livrat greșit poate fi returnat expeditorului. Dacă acest lucru nu se întâmplă, trebuie să depuneți un raport de poliție în termen de 5 zile de la actualizarea statusului. Trimiteți-ne o copie a raportului și numărul atribuit al acestuia pentru a putea analiza cazul dumneavoastră. Falsificarea raportului va avea consecințe legale.

Întrebări privind plata

  • Acceptăm plăți prin PayPal și cu toate cardurile de credit importante, inclusiv Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit, Visa Electron (UK), Klarna, Google Pay, Apple Pay.

    Vă rugăm să fiți conștienți de potențialele comisioane pentru tranzacțiile transfrontaliere.

  • Plățile pot fi refuzate din diverse motive. Dacă considerați că ați refuzat cardul din greșeală, vă rugăm să plasați o altă comandă prin intermediul site-ului nostru web și să vă asigurați că adresa este corectă.

  • Alegeți articolele pe care doriți să le achiziționați și adăugați-le în coșul de cumpărături. Verificați conținutul coșului de cumpărături înainte de a trece la pasul următor. Completați câmpurile obligatorii cu informațiile care ne vor permite să vă livrăm comanda. Alegeți metoda de plată, introduceți detaliile de plată și confirmați achiziția. Veți primi un e-mail automat care confirmă comanda și conține informațiile esențiale despre aceasta. Vă rugăm să păstrați acest e-mail pentru referințe ulterioare până când primiți coletul.

Întrebări privind livrarea

  • Vă rugăm să consultați Politica noastră de livrare pentru detalii.

  • Vei primi un e-mail automat care conține informații de urmărire imediat ce comanda ta este expediată. Reține că apare prima scanare în maximum 48 de ore.

  • Livrarea este absolut gratuită. Nu se plătesc taxe vamale/de vânzare la livrarea bunurilor.

Prin accesarea, achiziționarea de pe sau utilizarea oricărei părți a site-ului Beautyonboard.ro, sunteți de acord cu toate informațiile prezentate pe această pagină de Întrebări Frecvente, precum și cu politicile noastre.